Garantinis prekių aptarnavimas ir prekių grąžinimas
Grąžinimo tvarka:
* Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas turi kreiptis į UAB „Vidrena“ užsakymų skyrių bei užpildyti grąžinimo aktą. Jį rasite čia.
* Garantija netaikoma, jeigu prekės trūkumai atsirado dėl pirkėjo kaltės - pažeistos prekės saugojimo ar naudojimo taisyklės.
* Prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis "Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr.217
Grąžinama prekė turi atitikti šias sąlygas:
- turi būti supakuota originalioje prekės ir siuntos pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pateikti su preke).
- turi būti nesugadinta ir nenaudota.
- už grąžinamos prekės sukomplektavimą atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota ir neatitinka prekinės išvaizdos, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.
- būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kurią pirkėjas gavo kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą bei pardavimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užpildytą ir pasirašytą prašymą, nurodant prekės grąžinimo priežastį. Prašymo pavyzdys.
Nekeičiamos ir negrąžinamos kokybiškos prekės pristatytos specialiu užsakymu.
Susisiekite:
Telefonas: +370 676 41189
El. paštas: info@vidrena.lt